دکتر سید پویا پویایی منش

مدیر عامل شرکت تجهیزات پزشکی پژوهشگران سلامت ایرانیان صنعت

مدیر عامل شرکت تجهیزات پزشکی پژوهشگران سلامت ایرانیان صنعت

تحصیلات :دکترای توانبخشی و فیزیوتراپی

رزومه مختصر :

به عنوان دکترای فیزیوتراپی و توانبخشی، هدف من این است که از تخصص و تجربه خود برای ارائه بالاترین سطح مراقبت به بیماران نیازمند استفاده کنم. من مشتاق بهبود کیفیت زندگی مردم با ارائه برنامه های درمانی شخصی، متناسب با نیازهای خاص آنها هستم. با پیشینه ای قوی در کار با بیماران در هر سن و توانایی، متعهد به ترویج بهبودی، کاهش درد و بهینه سازی عملکرد فیزیکی برای کمک به بیماران در رسیدن به اهداف خود و دستیابی به بهترین نتایج ممکن هستم. آشنایی کافی با ساختار و آناتومی بدن و آگاهی از بیماری های توانبخشی این مهارت را در من ایجاد کرده است تا بتوانم ساده ترین و بهترین تجهیزات را برای مشکلات اسکلتی و عضلانی طراحی و در اختیار بیماران قرار دهم.
تاثیر پروژه های تحقیقاتی در فرآیندهای بالینی:
برنامه های توانبخشی سفارشی برای بیماران را توسعه و اجرا کرده که منجر به افزایش ۸۵ درصدی در نتایج درمانی موفق شد.
انجام ارزیابی‌ها و ارزیابی‌های کامل از شرایط فیزیکی بیماران، که منجر به تشخیص زودهنگام خطرات بالقوه سلامتی و کاهش نیاز به روش‌های تهاجمی می‌شود.
همکاری با تیم های بین رشته ای برای ارائه مراقبت های جامع به بیماران و در نتیجه بهبود ارتباطات و هماهنگی برنامه های درمانی.
شرکت در مطالعات تحقیقاتی و آزمایش‌های بالینی برای پیشرفت در زمینه فیزیوتراپی و توانبخشی، کمک به توسعه روش‌ها و تکنیک‌های درمانی نوآورانه.
Dr. seyed pouya pouyaei manesh
As a Doctor of Physical Therapy and Rehabilitation, my goal is to use my expertise and experience to provide the highest level of care to patients in need. I am passionate about improving people’s quality of life by providing personalized treatment plans, tailored to their specific needs. With a strong background in working with patients of all ages and abilities, I am committed to promoting healing, reducing pain and optimizing physical function to help patients reach their goals and achieve the best possible outcomes.
Adequate familiarity with the structure and anatomy of the body and the knowledge of rehabilitation diseases have created this skill in me to design the simplest and best equipment for skeletal and muscular problems and provide it to patients.
Developed and implemented customized rehabilitation programs for patients that resulted in an 85% increase in successful treatment outcomes.
Conduct thorough assessments and evaluations of patients’ physical conditions, leading to early detection of potential health risks and reducing the need for invasive procedures.
Collaborate with interdisciplinary teams to provide comprehensive care to patients and thereby improve communication and coordination of treatment plans.
Participating in research studies and clinical trials to advance the field of physiotherapy and rehabilitation, contributing to the development of innovative treatment methods and techniques.

تعدادی از اختراعات توانبخشی:

1-دستگاه کشش ستون فقرات

2- دستگاه برطرف کننده قوس کمر

3- پشتی ارگونومیک کننده ستون فقرات

4 – 5 – 6  و ….

افتخارات:

  • برنز مسابقات بین المللی اختراعات کشور چین
  • طلای مسابقات بین المللی اختراعات کشور کویت
  • مخترع برتر در سال 2013
  • دریافت نشان ifia در سال 2016
  • دریافت نشان wipo در سال 2018
  • مخترع برتر health 2021

مقالات بین المللی چاپ شده

The effect of t1 traction on clinical symptoms in slr test on discopathy patients with sciatica involvement

سید پویا پویایی منش

مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات در سال 2013 از بین 52 کشور جهان از جمله آمریکا ، روسیه ، چین ، آلمان ، فرانسه ، انگلیس و…

سید پویا پویایی منش

سید پویا پویایی منش

چکیده محصولات:
تولید وسایل و تجهیزاتی که با کشش ستون فقرات سبب کاهش کمر درد، سیاتیک، دیسک های فتق شده ، بهبود انحنای ستون فقرات ناشی از اسپاسم عضلانی و رفع اسپاسم عضلانی می‌شود. همچنین ساخت تجهیزاتی که سبب ایجاد حرکت ایزومتریک در ناحیه های کمر، لگن، ران و شکم شده و باعث تقویت آنها و فیکس کردن استخوان های لگنی در بهترین حالت

1-دستگاه کشش ستون فقرات مدل t1

2-دستگاه برطرف کننده قوس کمر مدل t2

راه ارتباطی با ایشان:

email : seyed_pouya@yahoo.com

توضیحات مختصری درباره محصولات :

1-دستگاه پزشکی کشش ستون فقرات مدل t1

این دستگاه پزشکی در شرکت فناور مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی در کلاس Aطراحی و توسط سازمان غذا و دارو – دانشگاه علوم پزشکی – تجهیزات پزشکی ،مجوز ساخت را برای کمک به درد کمر ، بهبود دیسک های فتق شده ،تنگی کانال نخاعی ،رفع اسپاسم عضلات کمر،سیاتیک و رفع انحنای ستون فقرات به دلیل اسپاسم عضلانی را گرفته است

دارای گواهی نامه ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی ،دارای تاییدیه علمی از پارک علم و فن آوری و دارای استاندارد بین المللی iso 13485 تجهیزات پزشکی می باشد.

دستگاه کشش ستون فقرات – مدل t1 یک فناوری علمی را معرفی میکند که با طراحی ارگونومیک به آرامی نیروی کشش دوگانه ای را برای کشش و از بین بردن درد ستون فقرات بر روی دیسک ها به صورت فشار معکوس توزیع میکند و باعث برگشت دیسک های بیرون زده به حالت اولیه شده و ریشه های عصبی درگیر را آزاد کرده و درد کمر را از بین می برد.

دستگاه کشش ستون فقرات مدل t1 یک وسیله کاملا طبیعی است ، روشی کاملا جدید برای درمان کمر درد در خانه ،بدون دردسرهای مراجعه به فیزیوتراپی و عمل جراحی

2-دستگاه پزشکی از بین برنده قوس کمر و تقویت کننده عضلات شکم ، کمر ، ران و باسن مدل t2

به تسکین درد پشت کمک میکند ، زاویه لگن با ستون فقرات را تراز میکند.کمر درد،درد لگن و درد سیاتیک را کاهش می دهد

*استفاده از دستگاه تقویت کننده و برطرف کننده قوس کمر مدل t2 :عضلات اطراف لگن را برای تراز استخوان های لگن در جایی که به آن نیاز است را تقویت میکند . نامتقارن بودن زاویه استخوان لگن با ستون فقرات یکی از اصلی ترین دلایل کمر درد است.که استفاده از آن باعث بهبود این وضعیت و در نهایت بهبود درد کمر خواهد شد.

استفاده از دستگاه تقویت کننده و برطرف کننده قوس کمر مدل t2 برای چه کسانی لازم است؟

برای کسانی که درد کمر ، ران ، سیاتیک دارند و  همچنین برای کسانی که انحنای ستون فقرات خلفی و قدامی (قوس ستون فقرات) رنج میبرند بسیار عالی است.

*به راحتی در خانه قابل استفاده است و برای تسکین درد خود نیازی به کلینیک فیزیوتراپی و جراحی نیست

استفاده آسان:

با استفاده از پاها ، در جهت مخالف یکدیگر ، بالشتک ها را فشار دهید.این کار باعث ایجاد یک حرکت ایزومتریک و ایجاد نیروی چرخشی در دو طرف لگن شما میشود.و ایجاد این نیروی چرخشی مساوی در دو طرف لگن،که یکی به سمت بالا و دیگری به سمت پایین است. سبب قرار گیری استخوان لگن و سستون فقرات در حالت تراز و نرمال خود شده و کمر درد راتسکین ،قوس کمر را از بین برده و ماهیچه های اطراف (ران،شکم ، فیله کمری و باسن) را تقویت میکند.

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمام هموطنان عزیز

سید پویا پویایی منش

تجهیزات پزشکی میدون

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

As you found this post useful...

Follow us on social media!