کمر درد, مقالات

علاج درد بی درمان کمردرد! خرید دستگاه کمر درد

پویایی منش

علاج درد بی درمان کمردرد ! خرید دستگاه کمر درد

 

کمردرد عارضه شایع این روزهاست که ورزش نکردن، نشستن زیاد، بد نشستن و… از مهمترین عوامل ایجاد آن است. بسیاری از کارشناسان معتقدند درد کمر را می توان با تغییر برخی عادات رفتاری همچون انجام مکرر تعدادی از ورزش ها از بین برد. برنامه میدون در شصت و چهارمین قسمت از فصل دوم خود میزبان یکی از کارآفرینان فعال در این زمینه است؛ سیدپویا پویایی منش

آقای پویایی منش

مدیرعامل شرکت پژوهشگران سلامت ایرانیان صنعت، فعالیت خود در زمینه تولید، ساخت و طراحی تجهیزات ورزشی و فیزیوتراپی را زیرنظر مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز کرد. این وسایل که با نام دستگاه کشش ستون فقرات ثبت اختراع شدند، با کشش ستون فقرات، باعث بهبود کمردرد می شوند، قوس کمر را از بین می برند و باعث تقویت عضلات شکم، کمر، ران و باسن می شوند.

گودی کمر ، نکات مهم برای کسانی که گودی کمر دارند

طبق آمارهای منتشر شده 27% مردم ایران گرفتار کمردردهای طولانی هستند، یک سوم مردم تهران در طول شبانه روز با این مشکل روبرو می شوند؛ حتی پرستاران نیز از این عارضه در امان نیستند (70 درصد پرستاران ایرانی از درد کمر رنج می رند). این آمارها نشان از بازاری خوب و پرتقاضا برای محصولات آقای پویایی منش دارد.

تجهیزات تولیدی در پژوهشگران سلامت ایرانیان صنعت سبک و قابل حمل اند و می توان آنها را بدون کمترین میزان آموزش به کار گرفت. استفاده آسان و در منزل نیز ازجمله ویژگی های آن است. کیفیت مواداولیه به کار برده شده و استفاده از علم اساتید این حوزه موجب شده تا آقای پویایی منش، پس از اشباع بازار داخلی، رویای صادرات را در سر بپروراند.

او به شصت و چهارمین قسمت از برنامه میدون آمده تا علاوه بر توضیح ویژگی های دستگاه کشش ستون فقرات و معرفی آن به مردم ایران، طرح توجهیی کسب و کار خود را در معرض قضاوت داوران کهنه کار این مسابقه قرار دهد و از تجربیات آنان برای پیشرفت بهره گیرد.

برای امتیازدهی به این کسب و کار و سهم داشتن در پیشرفت جناب آقای سیدپویا پویایی منش، اینجا کلیک کنید…

کمردرد

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *